Snurrig.. varför!

Hej alla gulliga läsare :)

Jag har undrat ett par dagar vad det är som gör att jag är så snurrig?! Igår var det nog värst när jag kom hem efter skolan. Efter en halvtimme med att ta det lugnt gav det sig men jag är lite snurrig hela tiden. Måste resa mig sakta, och ta det rätt lugnt.

Ställde mig på vågen imorse och såg att jag hade gått ner ett kilo igår... Av vad? springandet? Klart man blir snurrig av att gå ner i vikt. Vanligtvis går man juh ner två till fyra kilo i veckan om man håller på med en diet så att jag gick ner ett på en dag kanske orsakar lite snurr i skallen. Jag ska iaf ta detta som en varning och inte snåla med mina proteiner och kolhyrdater nu när jag tränar såhär. Som min dietist sa så kan man lätt äta en massa kolhydrater och kött vid både lunch och middag.

Nu vet jag vad som händer om jag inte lyder. Fy på mig. Jag vill inte uppleva samma sak som hände förra veckan på wavemaskinen.

Frågan jag ställer mig är: Hur gör alla de där pinnsmala modellerna som äter lite nötter och salladsblad till lunch?
Inte konstigt att de svimmar eller ramlar av podium


Nu blir det en riklig lunch med kolhydrater för jag behöver min energi idag. Ska plugga böcker och sen styrketräna ikväll innan kvällsmaten.

Kommentarer
Postat av: elin

håller absolut med om att du måste äta mer om du ska träna hårt.. fast att vågen säger att du gått ner ett kilo från en dag till en annan behöver inte betyda så mkt. razi kan gå ner 3 kg från en dag till en annan. tror de beror mkt på hur mkt man dricker, hur mkt man går på toa osv..

2009-04-17 @ 14:33:20
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

kolla min blogg ;)

2009-04-17 @ 15:47:59
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0