Vad är det med mig?

Nu är jag tydligen inne i sån där period igen där jag är konstant trött. Jag vaknar och är pigg men efter en timme eller så är jag på botten igen. Och nu har jag så himla mycket att göra för universitetet också. Tänk om jag KUNDE sova varje dag så som jag gör, men egentligen sover jag bort tid jag inte har. Visseligen har jag fortfarande allt under kontroll men det är inte kul att känna sig trött jämt och ständigt. Blää... hoppas det ger sig när jag har satt igång med träningen igen.

Imorgon är det dags igen. Att åka till träningen alltså. Tar med mig kurslitteraturen dit så att jag inte behöver stirra ut i det tomma intet igen. Tråkigt att konditionsträna utan en tidning eller en bok. But what has to be done, has to be done!

Undrar om tröttheten är ett tecken av trisitess.. kanske tycker jag att mitt liv är så händelselöst och tråkigt att jag inte kan göra annat än sova?? Hm... Jag mår egentligen bra.. haha!! Men man ska lyssna på sin kropp. Imorgon pumpar vi endorfiner och sen ska jag på ett litet möte i stan igen. Tror det blir bra.

Har ni sett? Att det är en underbar tv-kväll på femman ikväll? Ugly Betty börjar 8 och sen kommer dubbelavsnitt med Desperate Housewives.

Fram tills dess ska jag gnola lite på min hemtenta. Bläää!! Fredag ska den vara klar men man måste juh inte stressa mer än annars.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack va kul! Det värmde(: Lägger gärna till dig på bloglovin, lägg till mig om du vill hålla koll på min blogg:)



Precis, allt handlar om att man ska må bra.. Gör man det två kg upp eller ner spelar det ingen roll, har man stor övervikt är det klart att man kanske borde börja tänka på viken kanske..



Kram, ha en mysig kväll!

2009-04-14 @ 18:20:18
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0