Måste hitta mig själv igen!

Hej alla gulliga läsare

Är på jobbet. Jobbar natt idag igen. Sov nästn hela dagen för att orka med. Men jag ska komma till saken.

Denna sommar har jag varit väldigt orutinerad och har inte ätit, tränat eller tagit hand om mig själv som jag ska. De runt omkring mig har säkert inte märkt det men jag märker det. Mina rutiner ger mig stabilitet och ett lugn som jag just nu inte har. Att bo hos min mor är en sak men att jag inte är disciplinerad nog att hålla fast i mina principer är dåligt.

Jag känner att jag har tappat en del av mig. Visserligen har jag haft det bra, lärt känna en massa nya människor och är fortfarande samma starka tjej men nåt är borttappat. Så nu har jag bestämt mig för att hitta det igen.

Under sommaren har det hänt en massa grejjer. Jag var kär i början av sommaren och insåg sen att jag återigen tyckte om en kille som är ett totalt as. Varför? Jag kan inte förklara det. Det bara blir så.

Mina tjejkompisar har bråkat med föredetta vänner till oss och skakat hela lilla byn med det tror jag. Jag är en person som är väldigt neutral. Jag har fått mycket skit för att vara partisk förr så jag går inte in i sånt längre, men ändå har det påverkat mig. Det är så omoget att bojkotta en eller flera personer att jag inte orkar med det längre. Vi är INTE 14 längre. Då hade man iaf åldern att skylla på men nu?? Vi är för fan 6-8 år äldre. Jag är inte arg men jag orkar inte längre.

Jag tänkte att ni kanske behövde lite bakgrund för att förstå varför jag känner mig lite lost.

Men nu jävlar ska det bli ändring. Rutiner och principer är viktigt, iaf för mig!! Bloggen är en av rutinerna. Ni/Den hjälper mig att tala ut om sånt som stör mig, som jag älskar och att kommunicera med mina gulliga läsare. Lite som en mini-tidning bara om mig och det jag tycker om.


Sov Gott <3

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Tack så jättemycket sötnos =)

you make my day♥

2009-08-05 @ 08:58:34
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: julia

Men jag vill uppdatera mig liksom jag gillar nte namnet direkt, vill ha nåt väldigt unik anorlunda.

2009-08-05 @ 14:44:39
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, jag driver en blogg som tar upp ämnen som rör alkohol, har hela mitt liv levt med en alkoholiserad pappa, och vill nu dela med mig til intresserade.



Så ta en titt i min blogg om du känner dig nyfiken!



Kram

2009-08-08 @ 17:14:12
URL: http://suralkohol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0