Personalfest

Igår hade vi personalfest med kräftskiva, bowling och gratis dricka. Det slutade klocka ett på natten men det var värt det. Imorse skulle jag åka hem till Karlstad med pappa och det var lite svårt att stå för jag mådde lite illa, var trött och väldigt slut. Men nu sitter jag här i min säng och tänker på er, mina läsare. Så nu ska jag hålla mitt löfte och börja blogga som jag SKA :)

Här kommer bilder från gårdagens kalas. Det var ett roligt avslut på sommaren. Roliga kollegor och en skön sammanhållning.


Jag och madde :) haklapparna och hattarna var obligatoriska :P


Jag och Lena. Strax innan komikern kom. Jäklar vad vad vi skrattade.


Ann i ett nötskal, skrattar så hon nästan ramlar baklänges, Åsa håller i häftet med snapsvisor och Jonas försöker hålla minen ser det ut som. Roligt värre.


Efter bowlingen. Vi försökte få med alla. Koncentration och fnitter.

Nu ska jag se klart på Lipstick Jungle :)

Ha en bra kväll godingar. Imorgon kommer det Dagens Outfit och lite mer uppgradering.

god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0