100209

Godmorgon :)

Egentligen hade ag tänbkt sova till elva men utav någon outgrundlig anledning ville jag vakna vid nio. Jag ville ändå få en tidig start på dagen. Vill hinna åka och träna innan tvättiden klockan fyra. Visst det är om ett par timmar men det tar åtminstone två och en halv timma att åka till Friskis, träna och åka tillbaka. Plus att jag vill hinna med att läsa lite litteratur idag.

Det är så konstigt. När jag kan sova så kan jag inte men när jag måste upp tidigt kan jag sova hela dagen. Konstigt tycker jag. Kanske kan jag sova tidigare ikväll istället då. Vore juh bra. Men om jag känner mig själv väl så blir det nog elva eller tolv ikväll igen.

Så idag ska jag försöka att göra saker och ting för att få mig att bli trött på rätt sätt. Så idag är schemat såhär:

Träna klockan ett, åker med bussen tolv, och hem vid halv tre.
Tvättid klockan fyra
Städa badrummet och duscha
Läsa lite i min Freud (drömtydning. Handlar om psykoanalys)
Kolla på Top Model och äta mat
Sen förhoppningsvis sova.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: elin

du får börja kolla på andra avenyn också! kl 21:00 på tisdagar på kanal 1 :)

2009-02-10 @ 13:06:36
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0