Alla hjärtans dag

Igår hade jag en fullspäckad dag. Jag som trodde att jag skulle sitta hemma hela dagen och tycka synd om mig.
Det slutade med att jag hade en dejt som tog ett antal timmar och sen var det utgång med CC.

Det var en väldigt positiv dag men det var så många intryck som har gjort mig jättetrött. Jag som vanligtvis sitter hemma och tar det lugnt. Det var juh rena rama action igår om man jämför. Måste bara vänja mig om det nu kommer bli mer action framöver. SCARY men kul samtidigt. Måste säga till mig själv att inte banga. Jag som annars aldrig är rädd. Hmm...
Kom igen nu...

Imorgon ska jag börja vara duktig med bilder med mera.

Idag ska jag äta lite mat, för jag har inte mycket mat hemma sen ska jag plugga lite och till sist se på mina tv program för kvällen: först One Tree Hill sen Gossip Girl och sist Bones.. hihi

Vad händer hos er på en söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0