Dagen fick mig att längta

Idag var det fint att vara ute och promenera. Solen kom fram på den sena eftermiddagen och det var underbart att gå till Friskis. Ja, jag tränade idag. Duktigt va?? På mpndag är det dags igen. Nu får jag fan sätta igång med min plan att gå ner en byxstorlek innan sommaren. Hmm?? Vi får se hur det kommer gå. Idag blev det iaf en halvtimme med kondition och sen en halvtimme för lår och mage. Musklerna börjar synas på ett bra sätt :)

Igår fick vi studenter pengar och det var en glädjens dag :) haha! Vad det lät. Idag gick jag äntligen för att handla och det blev en massa frukt och grönt. Min sommardiet har börjat. Jag älskar frukt och grönsaker så det blir ingen plåga. Mitt ideal är inte Kate Moss eller nåt sånt benigt så ingen behöver oroa sig vid ordet diet. Jag försöker bara leva sundare.

Idag hade vi en gästföreläsning av en riktig höjdare. Han heter Daniel Alegi och har gjort en massa manus för reklam och hollywoodfilmer. Sen fem år tillbaka bor han här i Karlstad men innan dess bodde han i L.A. eller snarare Malibu. Jag och Angleica tog då i hand att vi ska sikta mot åtminstone ett hus i Malibu. Kul det vore. Första steget är att åka till New York om ett år på våran fria termin. Roligt värre. Hehe!!

ikväll blir det säkert lättare att somna. Haft lite svårt med det på sista tiden men jag vet inte varför. Kanske det går bättre idag nu när jag har tränat så flitigt.

Här är ett sommarcollage :) Detta är vad jag längtar till bland annat. Tyckte att bilderna passade bra ihop. Djur och Natur






Kommentarer
Postat av: elin

snygga bilder! i vilket program har du gjort den?

2009-02-27 @ 10:17:38
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0