En lite rolig morgon

Jag skulle fixa en dagens outfit i morse men jag kan inte bestämma mig för vilken bild jag ska ta. Tycker alla är lite roliga så jag lägger upp alla tre, haha!!

   

Visst ser det ut som om jag dansade runt hemma i morse? Det gjorde jag juh nästan för jag var så himla pigg när jag vaknade. Fast det gav sig ganska snabbt. Kanske insåg min kropp att vi bara hade sovit i fem timmar. Haha!! Vi !!

Ser ni surf i bakgrunden? Han ville nog vara med :P

Hans nyaste plats att sova på (vilket han gör hela tiden BTW)



Lite som prinsessan på ärten va? Haha!! Så nöjd han ser ut. Jag älskar dig så sjukt mycket min "lilla" kisse <3

Nu ska jag kolla lite kläder för våren på min favvo-sidor. Lägger ut det sen :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, vad söt han är :)

2009-02-03 @ 14:42:45
URL: http://bedazzled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0