Good morning sleepyheads

Inatt sov jag djupt och fick sova ut. Annars brukar juh Surf väcka mig senast klockan halv tio men idag var det halv elva. Tog mig en halvtimme att stiga upp och det gjorde honom lite galen. Han går fram och tillbaka från säng till nattfuksbord och gossar med allt i hans väg. Min näsa och mina fingrar fick små "pussar" och mitt ena finger med plåster försökte han bita på, men det fick han inte. haha!! Flum flum...


Nu ligger han och sover.

Igår såg jag på en massa The City avsnitt på mtv.com. Underbart med en serie som handlar om min favoritstad och om mode. Kan inte få nog. Nu måst jag dock vänta lite till för jag har sett alla avsnitt. såg 8 avsnitt igår. Det första hade jag redan sett för längesen. För er som inte vet så är det en spinoff av serien The Hills och är en MTv produktion. Det handlar om Whitney som flyttat till New York. Hon jobbar på DvF's (Diane von Furstenberg's) kontor och lär känna staden allt eftersom. I love it. Kolla in den här.


Fina Whitney Port

Är nästan helt klar med min hemtenta nu och min underbara pappa korrekturläser den. Han har jobbat med reklam och det är då väldigt lägligt att det är helg och inte har nåt emot att kolla igenom den. Men oj vad jag var off i början. Haha! Den var riktigt dålig i början om man jämför med nu. Börjar bli riktigt nöjd. Hoppas på ett VG... hihi.. Imorgon ska den in och då börjar även kursmoment B.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0