måndag igen

Jag hade ganska svårt att vakna imorse. Snooza mer än annars men kom ändå upp i tid. Gäller att tajma znoozandet. Hehe! Idag gäller mathandlande igen. Och jag svär att jag kommer att lägga mig för att sova efter det. Jag kan knappt hålla ögonen öpnna. Men.... Jag fixade ändå att få fram en snygg outfit. Idag fick Benetton tröjan komma fram igen. Ska det vara kort kort så.... måste man ha lång T-shirt under, hehe!

Dagens Outfit :

som jag har hört,, eller snarare läst, så är tydligen vitt det nya svart vilket betyder att jag kan använda mycket vitt till sommaren. Gött. Jag älskar vitt. Det passar så bra till brunbränd hud. Fast om jag får igenom min plan att jobba mycket lär jag nog vara en blekfis året igenom.

Nu ska jag till skolan. Vi ska få hemtenta idag. Hoppas att det är nåt kuligt som vi får göra. Det enda jag vet är att det är en bildnanalys men hur regelerna är vet jag inte än. Hörs i eftermiddag när jag är tillbaka från min lilla trip till MAXI.
Blev förresten utskrattad över att jag åker till andra sidan staden bara för att handla på ICA MAXI. Men jag åker juh buss och det är bäst urval där. Vill man ha god och frasch mat är det MAXI som gäller.

Ha en bra dag... Jag ska försöka hålla mig vaken.

Kramar


Kommentarer
Postat av: elin

man ica MAXI är fortfarande inte billigt ;)

2009-02-16 @ 12:25:38
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0