När jag stod i duschen...

...kom jag på att bloggar nuförtiden faktiskt är de nya websidorna. Det känns lite så nu när jag läser så många bloggar. Och tydligen är jag juh inte den enda för det finns jättemånga som kommenterar andras bloggar, håller koll och bloggar själva.

Kan det vara så? Är bloggarna de framtida sidorna?
Förr var det juh coolt med en massa communities men nu är det tuffare med en egen blogg och att ha koll på andras. Eller är det bara jag som är så inne i det att det "verkar så"?

Det känns som om det svenska (eller snarare hela världens) samhälle är ännu mer mediesegregerat än förr på grund av bloggarna. Jag menar inte att det är dåligt med bloggar. Jag älskar det juh själv, men visst är det skillnad mellan  en bloggare eller bloggläsar och de som inte har  såkallad "koll"?? Hur mycket vi än vill minska gapet så kommer det alltid finnas de som kommer stå på den andra sidan.

Jag kanske fick lite för mycket vatten i öronen. För nu börjar jag fara iväg.

                


Är jag ute och cyklar? Eller är det så?
 

Kommentarer
Postat av: johanna

NY header ser jag :D fin !!! ja veckorna går sjukt fort asssååå :D

2009-02-04 @ 20:20:52
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0