Nu får jag ta tag i bloggen

Sitter i sängen med surf nästan helt på mig. Haha. Han har lagt huvudet på magen och snarkar lite lätt. Hans mjuka tass ligger stadig på min tumme medan jag skriver och han ser ut att njuta. Han är juh van att jag skriver och gossa samtidigt. Hehe.

Ju mer jag kollar på andras bloggar och ser hur de har det hemma så vill jag mer och mer ha en soffa och ett soffbord. Skulle göra det lite enklare att stiga upp. Nu när jag sitter och skriver så sitter jaf antingen vid ett ibekvämt skrivbord eller på sängen. Inga bra alternativ tycker jag. Jag får se till och tjäna massor i sommar och skaffa mig möbler efter sommaren. Låter bra! Det gör jag.

När jag fick ett nyhetsbrev från Nelly.com igår så såg jag en klänning som de har fått in som ser väldigt mysig och fin ut. Kanske var det spetsdetaljerna som fick mig på fall?? Nåja söt var det iaf. Om det är skön att ha på sig är en annan sak.
Såhär ser den iaf ut:



Det är väl lika bra att jag börjar lägga upp det jag tycker är fint igen. Har varit väldigt slö. Hehe.
Idag ska jag skriva klart tentan som jag berättade igår. Wish me luck (igen)!!

Kram

Kommentarer
Postat av: elin

Good luck :D

Klänningen va skitsöt, jag gillar sock inte så mycket när klänningar sitter åt vid rumpan. Vill hellre ha de tighta runt bysten och större nertill.

2009-02-20 @ 18:18:32
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0