Servicearbete??

Jag sitter och väntar på ett gäng gubbar som ska komma och göra servicearbete i min lägenhet. Det ska bara ta en halvtimme eller så. Jag ringde dit när jag fick lappen och sa att  jag inte ville att de går in utan att jag är där på grund av surf och det gick de med på. Så de kommer nån gång snart tror jag. Runt lunch sa jag,

Sen ska min kropp genomgå servicearbete med. Jag har fått remiss till en dietist som ska berätta för mig vad jag ska äta. Jag har inga fasta matvanor men vill ha så jag hoppas att de kan hjälpa mig. Ett problem bara. Tiden är nästa fredag i Arvika och jag har workshop mellan 9 och 4 på KAU så jag har försökt att byta tid men de svarar juh inte. Ringde dit igår mellan 9 och 9 då hon ska ha telefontid men då säger det en räst i telefonen att jag ska ringa mellan 8 och 9. Eh??? Men det är juh det jag gör. Om hon inte är vid telefonen måste hon väl ha en vikarie?? Blev lite sur efter tredje försöket. Jag ska ringa måndag igen. Får se om hon svarar då. Grr..

Träningsvärk har jag idag. Det tog tydligen en del igår. Först var det 20 minuter på wave:n och sen 10 minuter på rodd-maskinen. C sa att hon kände att hon hade träningsvärk i rumpan pch jag sa att jag inte hade det. Men hon satt juh faktiskt hela 30 minuter på rodd-maskinen. Men idag känner jag mina rumpmuskler med.

Jag måste nog erkänna att det ger resultat när man kör kondisträning och ben bara. Det är det enda jag vill träna så varför inte. Kolla in bilder i sommar så ska ni få se en före och en efter. Det kommer synas. För nu ska jag sätta igång på riktigt. Badmode här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: elin

åh jag måste också komma igång med träningen på riktigt nu!

2009-02-28 @ 12:50:51
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0