Surf hungrig och jag väntar på ANTM

Hungriga surf väntar på sin mat som han alltid får klockan 8 på kvällen. Nu kommer han också hit och kollar på mig med sina stora ögon, jamar och går bort igen. Haha!! Han är såååå söt med sina klagande läten.

Det Elin skrev i sin blogg var så sant. Killar och tjejer är olika och det gör att de funkar bra ihop. Fast hur är det med homosexuella då? Måste den ena vara "pluspolen" och den andra "minuspolen" för att två ska funka? Måste nog läsa lite mer Psykoanalys för att få svar på den mänskliga mentala attraktionskraften.

Nu väntar jag spänt på ANTM som är det näst sista innan finalen. Sitter och kollar på ett gammalt avsnitt av SATC och det är inte så kul längre tycker jag.
Jag har ändrat mitt synsätt på saker och ting så mycket på sistone att jag inte alls tycker att det är kul med serier som bara handlar om vardagliga saker, sex eller annat sånt. Jag vet inte varför men det är inte så kul längre.

Vad har du för favoritserie?
(E, jag vet att det är andra avenyn för dig :P)

Kommentarer
Postat av: elin

haha, jag tänkte också på det där med homosexuella.. men jag antar att gud skapade oss olika för att vi skulle passa ihop så bra. det är väl därför (de som tror att gud skapade oss) folk inte vill att homosexuella ska vara tillsammans.

svar på frågan i inlägget: andra avenyn, despertae housewives, SATC, grey's anatomy.

2009-02-11 @ 10:14:31
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0