ute är det snö

Idag kan jag leka i snön.. haha!

Vaknade klockan sju och hade sovit rätt så gott.

Fast när jag försökte somna tidigt igår gick det såklart inte. Inte för att jag inte kunde somna men för att de jävlarna som bor över mig inte kunde hålla käften. De kommer hem klockan nio och sen sitter de och skriker och skrattar, stampar och allt möjligt. Funderar på att anmäla de. Eller iaf sätta upp en lapp. Finns det inte en regel att man måste vara tyst efter nio??

Jag vill inte vara den arga tjejen längst ner men vad fan. Håll käften!! Ska jag verkligen behöva lyssna på musik för att kunna stänga ute ljudet uppifrån?? Jag blev så förbannad. Tur att smurfen var så söt som låg bredvid mig hela natten och snarkade.

Åh nu kom Ne-Yo upp på rutan på The Voice. Han är så underbar. Mums... Måste adda honom på Facebook nu... haha!! Alltså hans fansida. Haha!!

Måste gå och klä mig nu. hmm.. Vad ska man ha på sig i snön??

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

haha nej gumman jag tror inte att det är klockan 21, i så fall skulle inte jag och razi kunna leva för vi kommer nästan aldrig hem före kl 21 på kvällarna. däremot är det väl 23 på helger..

2009-02-05 @ 12:32:12
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0