lådor inköpta

Hej allihop :)
Idag har jag varit på IKEA och köpt en del lådor och annat smått och gott.
Det gick väldigt fort för att vara IKEA och jag hittade en massa fint som vanligt.
Jag har lust att köpa så mycket där men jag prioriterar alltid en massa annat.
Hittade en fin garderob som skulle passa fin fint här hemma.

Surf hade väldigt roligt åt lådorna som jag monterat ihop. Han skuttade in och när jag tog ut honom var han väldigt snabb med att hoppa tillbaka. Nu ligger han och sover på våran filt.

Imorgon ska jag till universitetet igen. Fredag, veckans sista dag. Vi ska kolla på kampanjfilmer och presentera våra egna. På lördag är det alla hjärtans dag men som singel är det inte så kul. Usch! Funderade ett tag på om inte jag ska gå på bio själv imorgon bara för att göra nåt. Men nu när jag tänker efter verkar inte det så kul.

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: elin

på förmiddagen ska jag träffa tina, mette och rebecka för att säga hejdå till mette som ska praktisera i danmakr i 3 månader. på eftermiddagen ska jag och razi laga mat tillsammans och ta det lugnt.

det borde finnas singelkvällar på typ krogen på alla hjärtans-dag!!

2009-02-13 @ 00:00:32
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0