utmaning av elin

Utamaning av elin :)

1. öppna din mappa med foton (Bilder)
2. öppna mapp nummer 6
3. Publicera bild nummer 6 och skriv historien bakom.

Spännande... få se vad vi hittar där...



Haha,, jag och Jessica när vi väntar på bussen. Vi hade haft lite förfest här i Karlstad och druckit "lite" vin. Panerna var att gå in på harrys och det gjorde vi med. Jag flörtade med vakten som sedan släppte in oss i början av kön.. haha. See ya var det sista jag garvade till kön. Kvällen var skoj och slutade med guitarrhero i någon random killes lägenhet. Låter illa men det var rätt skojjigt.

Jag har tyvärr ingen att utmana, inte som jag kommer på nu men ni som läser som har blogg kan juh ta upp utrmaningen. Det är väldigt skojj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0