En egen liten session

När jag hade sminkat klart mig tog jag några bilder. De blir alltid bäst när sminket fortfarande är "färskt".
Jag börjar lika min mor. Hon gjorde ett modelljobb en gång med latex och väldigt starkt smink. Jag har varken latex på mig eller särskilt starkt smink men jag tycker att jag liknar min mor mer och mer när jag har smink på mig.


Ni som känner min mor kanske ser likheten? Hehe!! roligt tycker jag. Ingen tvekan om att jag är hennes dotter :P

Här är en där jag är mer mig själv


Som ni ser så har jag inte orkat klä mig eller fixa håret än men coolt blev det änd.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg nu att jag ser helt gul ut på bilden.. But no worries.. Ingen gulsot.. bara fel belysning. Var nattsmink..

2009-01-18 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0