En ny dag har börjat

Idag är jag rätt pigg. Tror dock att det kommer ge sig efter föreläsningen. blir nog ingen träning idag men imorgon kväll kanske. Sålänge jag går till träningen tre dagar i veckan så är jag nöjd.

Och varför det inte blir någon träning beror på min eftermiddagsvila :P Jag har verkligen börjat gilla mina eftermiddagstimmar i sängen.. Haha!! Värsta gulligt med surf. Han rullar ihop sig och ligger vid mitt huvud alla tre timmar. Och om jag rör på mig så ger han ifrån sig ett av hans små ljud :) skitgulligt :)

Ska gå till skolan nu. Lägger ut en bild på Dagens sen...

Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna ågren

åh gulligt :) ja jhar med som mål att träna 3 ggr i veckan, va tränar du för nått?

2009-01-27 @ 12:33:11
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0