Filmer, skor och slapp-dag

Tack vare den mindre diskreta brevbäraren vaknade jag klockan tio av att jag hörde ett kraftig duns i köket/hallen. Jag blev arg för jag trodde att surf hade hittat på något bus och skällde lite på honom. Han bara jamade frågvist så jag förstod att de inte var han. Sedan hörde jag även brevbäraren vissla längre upp i trapphuset. "förlåt gubben" var det första jag yttrade. Haha!! stackars katt. Det enda jag säger som godmorgon är ett högt SURF!!

Såg att dunset berodde på ett par filmer som kommit. Jag som trodde att jag hade avbeställt de. Men lika bra antar jag. Har juh lite extra pengar denna månad och filmer är alltid kul att ha. Jag är ledig idag och åt frukost framför filmen Get Smart med Steve Carrell. Han från The Office och Bruce Almighty ni vet?? Den roliga jäveln ?? Ja jag älskar honom hursomhelst. Inte på grund av att han är snygg för det är han inte men han är verkligen rolig. LOL!!

Så det jag har gjort idag är att äta frukost til den ena filmen. Sen såg jag den andra Tropic Thunder. En väldigt töntig och konstig film. Typisk Ben Stiller rulle måste jag nog säga. Efter det åt jag lunch och nu har jag uppdaterat mig med alla underbar bloggar. Surf har legat bredvid mig hela tiden :) sovit med huvudet på min mage och varit underbart varm :) Han är verkligen ett vandrande element. Heehehe!

Här är ett par skor som jag hittade på onlineaffären ASOS


Visst är de underbara? Jag ska definitivt önska mig de :) Perfekt till våren och sommaren enligt mig. Snyggt till allt. Ett par ljusa jeans, en kjol, hotpants.. whatever liksom :P Inte värst dyra heller. Bara runt 700 kronor. Tycker jag är okej för ett par snygga skor :)

Ska plugga lite nu. Blir nog tyvärr ingen träning idag för jag vill ta en riktigt slapp dag. Men man ska juh bara träna när man har lust tycker jag :) Ska inte bli någon mani.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

SHIT snygga!!! va kostade dom :D?

2009-01-29 @ 16:00:48
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0