Godmorgon världen

Nu sitter jag här i min morgonrock och har just ätit klart min skål med fil och müsli. Hehe!! gott men det ligger alltid som en sten i magen på mig. SKa strax fixa lunchlåda och sen väntar duschen. Kursstart i Text och Bild.. Kanske äntligen nåt jag kan glänsa i??

Har fortfarande inte kommit på vilka av skorna jag ska köpa.. Kanske ska kolla plånboken först?? Pengarna kom inte idag vilket betyder att det inte (som tur är) blir något impulshandlande. Skönt på ett sätt... för en strategi måste jag skaffa när det gäller pengar. haha!! Ska nog gnola lite på min budget sen och lägga in lite övrig utgifter. Sånt som man aldrig planerar?!!

Läste igår att det finns börsmän (sånna som har en massa företag och jobbar inom börsen) som tar livet av sig eftersom de förlorar lite grann under lågkonjunkturen. Undrar om det är mycket de förlorar då? Men det verka liiiite knäppt tycker jag. Allt går juh för fan att fixa. Vem behöver flera miljarder för att överleva??Tydligen hade de lite för mycket press på sig :S

Ska skutta vidare. Vad fan ska jag ha på mig?

aja,,, skutt skutt, hörs i eftermiddag  :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ha en bra dag, ta på dig varmt och bekvämt.. Det gör alltid jag på vardagarna ;D

2009-01-19 @ 13:26:53
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0