Helgen den sköna :)

Idag gick jag faktiskt upp väldigt tidigt. Klockan 8 för att vara exakt.
Jag åkte för att gå på spinning på Friskis. Det var väldigt jobbigt men oj vilken bra start på dagen :)
Fast nu är jag lika trött som jag var igår.
Det enda som jag har att göra är att tvätta och det är snart klart. Ska läsa litteratur för kursen med.

Igår köpte jag lite grejjer på rean. En fin klänning på gina tricot och lite nagellack på åhlens. Jättebra nagellack från märket Viva la vida. Inte säker men jag tror att det är Isadora egentligen.. eller inte.. vet inte!

Här är lite bilder :)


Klänningen från Gina Tricot


mina naglar med den franska manikyr nagellacken från Viva la vida. en ljusrosa och en vit "tipp"färg
Rekommenderar jag att köpa om ni vill ha lika fina naglar?!!!

Ska slappa och sen hämta ut kläderna från tvättstugan.

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

va snygga naglarna blev!

2009-01-24 @ 20:43:50
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0