Home at last

Nu är jag hemma igen. Har varit i skolan och diskuterat en text. Det var väldigt kul faktiskt. Jag har blivit så aktiv att jag överraskar ig själv. Det är inte alls jobbigt att prata inför folk juh. Om man har något vettigt att säga och vet hur det ska komma ut ur munnen så går det juh jättebra. Specielt om man pratar som vanligt och inte försöker komma in i ett annat slags tal-sätt. Wooohooo vad jag tyckte om den lektionen. Helt otroligt. Sen tror jag att det hjälpte att vi gick igenom en väldigt intressant text av Stuart Hall. Han har skrivit den på ett väldigt konstigt sätt men om man analyserar texten så inser man att det faktiskt inte alls var så svårt.

Igår gjorde jag iordning en hel kostcirkel till kvällsmat. Kanske inte med rätt mängd av allt. Men oj vad fint och gott det var :)


Och så var det dagens outfit !


Inte särskilt imponerande hehe, men en favorit i repris.
Jag gjorde mig iallafall fin. Och jag gillar att gå svart och vit, det är en klassiker.

Fin bild va ? På måfå nyss när jag lekte lite med vinklar och poser :P
Mitt hår är så förbaskat fint när jag har satt upp det i en inbakadfläta under natten.

 Nu ska jag göra en Italiano, eller nåt, tomatoppa med mina left-over hemmagjorda köttbullar. Måste äta upp de idag :P
Smaskens!! Vi hörs senare...

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: johanna

va gott de såg utt :D

2009-01-22 @ 14:20:52
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0