KAU och regn

Fy fan vilket jävla väder. Vaknade kvart i tio och trodde att det fortfarande natt. Inte kunde jag tro min klocka med tanke på att mitt rum fortfarnade var så mörkt som när jag la mig. Det gråa disiga vädret ute hade tagit sig in genom fönstret. tur att smurfen var på myshumör och att det finns mysig ljus i form av lampor. Det var verkligen inte kul att gå upp.

Nu sitter jag på universitetets bibliotek och kan inte skriva mer. Jag tycker att jag plågar mig själv när jag sitter och pluggar på en söndag. Har suttit här i tre timmar snart. Jag tycker att det är rätt så duktigt av mig. Men ärligt ? vad ska jag göra hemma? Ska försöka skriva sista timmen och sen gå hem vid fyra tror jag. Orka dra ut på tiden. HAr juh faktiskt två dar till och jag är halvvägs klar med tentan nu.  Om jag skriver andra hälften imorgon och sen fortsätter med att finslipa den så blir den nog bra till slut.

Min choklad är snart slut med. :( Då kommer jag ändå inte orka sitta kvar. Min mysgenerator måste laddas upp igen.
Snart är jag hemmahos smurfen igen. :) Och då ska jag mysa.. hmm.. kanske ska läsa lite i en bok idag.. Tvprogrammet är så himla dåligt nu efter jul. Bara Bones och Burn Notice att se ikväll.

Ha en bra dag :)

Kramar 

Kommentarer
Postat av: elin

du är så duktig gumman tycker jag, som orkar röva dej iväg på en söndag! fast man får faktiskt mycket mer gjort på ett bibliotek än hemma.

2009-01-11 @ 15:51:13
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0