Liiiiite sen LUNCH!?!

Jag har inte känt av hungern förrän nu så det fick bli en sen lunch :)
Det var sååå gott med nudlar.
 
Kan bara rekomendera att äta detta. Finns att köpa på ICA. Mumsigt. Godare än de i påse.. Vet inte varför.
Har fått min nya TIME. Ska öppna den ikväll innan sovdags. Interesting indeed!


Surfen kom juh såklart skuttandes in i köket när jag skulle hälla nudlarna i skålan.
Här pratar han:


"Mjau?!!" Är det där till mig? Det luktar gott?!!!!

Ska läsa morgondagens Originaltext och svara på lite frågor. Det får tidsmässigt gå före min omtenta. Imorgon är innan iövermorgon,, LOL

Kram kram



Kommentarer
Postat av: johanna ågren

aaav vilken söt kissekat ::D ÄLSKA nudlar :D

2009-01-21 @ 18:10:42
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0