Lovin bloglovin :)

Jag har hittat en grymt bra sida. Visserligen fanns det väl redan men nu kom in i mitt liv. Äntligen kan jag följa mina favvobloggar på samma ställe enkelt och smidigt. Gör det ni med.. hehe!!

Jag kan verkligen inte somna just nu. Jag är så orolig här i arvika... Känner mig inte det minsta lugn här.

MEn imorgon bär det juh av mot karlstad igen. Hoppas bara att pappa inte blir sjuk under natten. Hans sambo har kräksjukan och det skulle verkligen vara typiskt mig om jag inte skulle få skjuts imorgon och istället måste släpa allt på tåget. Plus att surf då måste stanna i arvika... Och det skulle betyda att jag måste vara själv i min lilla lght :S

Jobbigt. Men, hoppas hoppas.

Nu ska jag snoka omkring lite till på bloglovin och sen försöka sova.

Kramar

 Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0