Min fiiiiina klänning

Nu har jag beställt klänningen..  Kunde inte hålla mig... Det får bli min födelsedagspresent från mig lite i förskott :)
Den är juh så fin :)
Har inte hittat någon bra bild på den förutom från hemsidan där jag köpte den ifrån men jag kan juh förklara. Den sitter åt, är svart och har en rosett fram. Den har inte några axelband men armar på sidorna... hmm.. vet inte hur jag ska förklara.
Får visa en bild på mig med den på när jag har fått hem den. Liiiite hoppas jag att jag får hem de innan fredag men det är nog lite för ambitiöst.. hmm.. vi får se.

På fredag ska jag iaf på en födelsedagsfest. En tidig en. J ska juh flytta till London :( (kul för henne, mindre kul för mig)
Hoppas hoppas hoppas att jag får klänningen innan dess.. det tror jag inte men det skulle göra det hela så mycket enklare.. Vet inte alls vad jag ska ha på mig.
Jag tror jag ska göra en Emma sen (Emma från EmsEdge, Elin klings assistent) Ta på mig fem outfits. Då kan S ta kort på mig med :P haha!! personal photographer :P haha!
S kommer till Bergvik om en timme ungefär.. så jag får dra på mid lite kläder och göra mig lite fin nu :) Fast fin är jag väl alltid.. haha!! Mitt självförtroende är på topp just nu...

Ha det så bra så SES (fem outfits var det) ikväll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0