Något händer iaf

Även om det inte var mycket som hände idag fick jag ändå mer gjort än om jag hade slappat hela dagen. Självklart.

Gick upp tidigt för att kunna åka med pappa ut i den, nu kalla, naturen. Även om det är onaturligt kallt ute är det ändå vackert. Alla träd var vita och det var gräset och skogen och husens tak med. Lät lite poetiskt va :P haha! Man kan juh fejka det iaf.

Så hos pappa skrev jag ner lite idéer för minn tenta som jag fortfarande inte riktigt har börjat skriva på än. Även om min hjärna vet att den först MÅSTE vara klar den fjortonde och att den åttonde bara är till för lite handledning så kryper det ändå i mitt skinn. Lite dåligt samvete har jag för att jag inte har börjat tidigare. Usch! Och utvilad är jag inte heller eftersom mammas upblåsbara säng som hon har åt mig är så himla jobbig. Varje natt är en kamp mot ont i ryggen och mot att inte sova för lite. Kan inte somna på nätterna för att jag är så otroligt understimulerad om dagarna.

Nu har jag klagat lite och skrivit av mig om dagens problem. Alla har väl några oviktiga i-landsproblem. Vissa mer patetiska än andra. Jag ligger nog mittemellan... :D Haha!!

Planer för imorgon ifall någon bryr sig:

1) Gå till mormors lgnht med lite mat
2) Städa där och
3) packa inför onsdagen
4) Gå hem till mamma igen
5) Plugga resten av dagen och skriva ansökningsbrev för sommarjobben jag ska söka här
 6) Planera lite för hela terminen

Det var väl det viktigaste. Nu ska jag se klart på scrubs och sen försöka somna någon gång.

Sov Gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0