nu var det ett tag sen :S

Jag tänkte skriva för någon dag sedan men det blev aldrig så för jag har faktiskt inget att berätta.
Fram tills skolan börjar igen ska jag helt enkelt bara slipa på min tenta och det är några dagar kvar. Imorgon hade jag tänkt att börja skriva lite lättt. Får se hur det blir för jag ha ingen hypotes till min fråga än. tyvärr. Trodde att jag visste precis men nu är jag mera osäker.

ska se på tv med mor min idag. som alla andra dagar. Men när ska jag annars ägna mig åt mitt älskade filmtittande?

Nu ska jag dra... På torsdag är jag hemma i Karlstad igen så då blir det en förbättring av mitt bloggande igen.

ha en bra helg.


Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman hur spenderades ditt nyår dåh?

2009-01-05 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0