Om en dag kunde vara gullig...

...skulle det vara den här.
Jag mår så himla bra idag.

Dagen började med en dusch och lite frukost
Jag vet inte varför jag gilla den här dagen. Den är helt enkelt gullig.
Jag har en känsla av lycka och mys inom mig, 
Det där lät smått erotiskt men så var det inte menat.

Nu sitter jag på min säng och ser på en film.
Mitt rum är upplyst med ett värmande skimmer och surfen ligger på sängen och snarkar.
Jag tror att min "gulliga" känsla kan ha att göra med att jag kom igång ordentligt med min hemtenta.
Vad jag har haft ångest och herrejävlar vad jag har oroat mig.

Nu har jag skickat den del jag har fått ihop till min mor som lite peer-editing.
Bara så att jag får veta om jag har skrivit så att vanligt folk kan förstå.
Jag hamnar ofta i mitt egna huvud när jag skriver något.
Får se vad hon tycker.. Jag är iaf rätt stolt redan.

Ska se klart filmen nu. Ser på Love and other disasters.
Ha en bra dag.
Hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0