tills jag faller omkull.. pust!

Idag har jag haft en så himla lång dag. Vad fan är det jag håller på med ? :S
Först gick jag upp tidigt för att kunna träna innan 8 och det gjorde jag. Kände mig pigg trots bristen på mina 8 timmar och stapplade iväg till bussen... resten vet ni.

Pluggade och bloggade samtidigt hela dagen. Bloggandet är inte jobbigt men att koncentrera sig ihärdigt i mer än 4 timmar, med en liten choklad paus, tar kål på mig.

La ner grejerna för omtentan och började på morgondagens text som är på engelska. Det är juh inte engelskan som är problemet men upplägget av texten, den lilla stilen såhär sent efter en heldag och att författaren är en riktig flumm... Det han säger på tio/tolv sidor kan han säga lite kortfattat på en eller två.. HALLÅ?? Och sen ska jag svara på frågot om DEN texten.. Pust!

När jag började läsa texten började mina trötta ögon att se i kors och sen att falla ihop. Då gick jag till sängen och la mig där. Men sova gick inte heller. Tackar för att min kusse N ringde och var trevlig. Han fick upp både humöret och min energi.. Hehe! Tack!

Nu ska jag börja på frågorna. Men har ni någon gång under läxgörandet kännt att man verkligen inte vill? Att kroppen är så trött att det bara ryser när man tänker på att anstränga sig i en timme till?? Så känns det iaf för mig. GAHHH!! Sista timmen nu Steffi, sista timmen. Sen är det Top Model :D

Va? ska jag läsa en så här korkad (men intressant) text nu??
Hmm.. se hur trött jag är.. OKEJ! För min utbildnings skull.
Plus att jag skulle ha fått så jävla dåligt samvete för det imorgon och fått för mycket att göra då :S

Nu? Frågor! Sen? Top Model och sängen :)!!

God natt godingar

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

Oj, verkar vart en jobbig dag , hoppas din morgondag blir lugnare! :)fina bilder!!

2009-01-21 @ 20:16:18
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: elin

tro mej jag har kännt den där känslan flera gånger :(

2009-01-21 @ 23:03:08
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0