Träning, "check"

Det var så underbart skönt att träna idag. Första gången efter jullovet. Jag behövde det för min endorfin-halt. Nu är jag glad, slapp och mätt.. Åt just lite Gulasch. Mums.. Fast lite starkt är det alltid, har i lite mjölk då :P

Om ni vill vet :P mitt träningsschema (självkonstruerat)

1. Uppvärmning med 15 minuter Wave (Puh!!)
2. Benmaskiner. Vet inte vad de heter. 10 kilo i 3 gånger 20 upprepning.
3. Armar. biceps. Även där 3 gånger 20, sen överarm; 3 gånger 10. Jag har inte byggt särskilt mycket där så jag börjar långsamt.
4. Springa 5 minuter med långsam upptrappning och nertrappning. En intervall med andra ord

CC (C's nya smeknamn) ska lära sig att thaiboxas hos mig på Onsdag. Ska bli kul att lära ut mina kunskaper. Vi kommer nog börja lätt med baskunskaper i spark och box. Hihi!! Roligt värre.

Nu ska jag göra en plan för studerandet innan Omtentan på fredag. :S Inte kul att behöva göra omprov men jag had verkligen noll lust eller ork med ett prov innan jul. Det är min ursäkt. Sen är det Bones och sist men inte minst Burn Notice :)

Tack alla ni som har kommenterat. Verkligen kul att få lite feed-back av andra bloggare :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0