Trötter, eller???

Jag trodde att jag skulle vara jättetrött efter nattens insomningssvårigheter men nu jävlar. Jag är riktigt pigg och längtar efter träningen. Synd att jag börjar tidigt på mina seminarie och föreläsningsdagar för träningen skulle man göra på mornarna.. Det är så skönt... Otroligt. Det är som gjort att göras på morgonen.

Sitter i sängen och skriver. Om tio minuter ska jag till bussen som går halvvägs till träningen. Friskis och Svettis ligge så förbaskat långt bort att jag måste åka buss halvvägs och gå resten. Tar juh för fan 40 minuter tror jag. Tänk om den kunde ha varit vid universitetet istället. Då kunde alla åka direktbuss dit.. haha!! bra för alla och inte minst för mig :P haha!!

Ser på The Voice just nu. Ett bra sätt att vakna.. Inte för att jag tycker att de verkar superstrukturerade men det gör juh inte så mycket nu på morgonkvisten. Bra tycker jag att det finns någon som är med och hjälper Sverige att vakna. Heja heja!!

Nu ska jag radera mejl och klä på mig raggisarna.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

♥Hej! Jag har en blogg med outfits, mode och mycket mer, jag gör också gratis designer till alla som prenumenerar på min blogg med bloglovin. Ps. Fin blogg och fina bilder :) Kram Johanna!

2009-01-21 @ 09:49:26
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0