VOGUEs nya trender

Vogue har tagit fram olika såkallade trender som sägs kommer komma i år. Två som jag tycker verkar lovande är trenderna Godess Worship och Geometry lessons. Namnen på trender säger rätt mycket.  Kolla på Style.com så får ni se de andra trenderna med.


Exempel på mode i trenden Godess Worship borde förklara.


1
. Den underbart svallande svarta klänningen är gjord av designern Andrew Gn (Nej jag har inte stavat fel)
2. En lite mer tajt klänning gjord av den gudomliga Christian Dior (märks det att jag älskar Dior?)
3. En mjukt flytande rosa siden(?)klänning gjord utav den inspirerande Elie Saab

Exempel på den andra trenden, Geometry Lessons...



1. Raka former formgiven av den fantastiske Oscar de la Renta
2. Vit stilfull klänning med lite veck utav Salvatore Ferragamo
3. Stella McCartney fångade mig med denna nätta klänning

Jag vet vilka som blir mina favoriter, och det vet ni med om ni läste ordentligt på mina beskrivningar. Vilka gillar ni mest?

Nu ska jag snart sova. Mina öfonlock faller snart ihop. Men jag behövde lite mode innan jag kunde drömma om de :P

Sov gott älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0