Vad jag har gjort hittills

Tämkte ladda upp lite bilder medan mamma klär på sig. Vi ska ta en fika på stan. Hon älskar juh det där...
Så, med ett äpple i munnen och mobilen inkopplad i datorn ger jag er nu mina bilder:


Jag har bland annat matat en skööldpadda vid namn Homer hos min kompis L.
Vilka roliga djur sköldpaddor är.(Var det inte med en i "på andra sidan häcken"?)



Solat med surf på balkongen. Han börjar gilla det nu. Se så graciöst han slickar sig. Tänk om vi människor vore såå viga.. haha!! Yoga here i come kanske!!



...och så har ajg köpt en jättebra mascara från Rimmel London. unkar utmärkt utan att kladda första gången man använder den.



Ikväll ska jag börja sommarträna på HK här i Arvika. Spinning, gymmet och pump får akta sig. för nu kommer jag.. haha!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0