5 mars '09

tränade imorse. Wohoo.. Duktigt värre. Körde det gamla vanliga; Kondition, lårmuskler och mage.

Sen tog jag promenaden hem och åt lunch. Gott med mat efter träning. (Ingen mat var det i bloggen, men jag menade mer i detalj)

Min grupp i skolan håller på och ska göra en kampanjfilm men vi har inte hittat statister eller rätt skola. Allt annat är färdigt. Imorgon ska vi kolla med tredje skolan på våran lista. Första skolan var Frödingsskolan i KrP men där fick vi inte ta kort på eleverna i skolan, sen kollade vi med min gamla skola Tingvalla men där har vi inte statister. Så imorgon ska vi höra med John Bauer. Där gör de själv mediaproduktioner så förhoppningsvis hittar vi folk och rätt korridorer.

Idag blir det bara att ta det lugnt. Behöver det efter de sista dagarna. Alla behöver ta det lugnt då och då.

TIPS:
Ta en dag i veckan och bara ta det lugnt.
Sov ut, ät gott, läs en bok, och bara gör saker som är lugna och avslappanande.
Det är vad som får mig att hålla ut.

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker att de är mkt mer intressant o läsa om dina matvanor än om skolan..

2009-03-05 @ 17:39:31
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0