Äntligen hemma igen

I morse åkte jag hem igen.  Direkt efter det gick jag fort iväg till KAU. Vi kollade på opponentguppens (en annan grupp som vi ska kommentera) film och pratade igenom presentationen som ska vara på onsdag.

Jag måste verkligen skriva BARA stödord. För när jag har ett papper där det står exakt vad jag ska säga så funkar det inte. Jag improviserar alltif alldeles fö mycket. Om det hade varit nåt vetenskapligt så hade jag säkert skrivt mer exakt men nu gäller det bara nån minut eller två och det kan jag babbla ihop utan papper.

Ska berätta om helgens spektakel senare.

Nu är jag hemma igen och det betyder mer bloggande.

Ha en bra fortsatt eftermiddag

<3

Kommentarer
Postat av: johanna

tack :) göra idag dÅ+?

2009-03-24 @ 11:39:54
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: johanna

jaaa okej :) har du några tips på vad man kan göra en dag som denna? eller några bra baktips kanske :D?

2009-03-24 @ 14:28:34
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0