Bio som indian-inspirerad

Tänkte testa min indianinspirerade klänning/tunika. Och då testade jag samtidigt även en Whitney Port frisyr.

Så här är dagens outfit, eller snarare kvällens:


Till den blir det bruna mockastövlar och min beiga kappa. Fick ett ryck och ville prova en outfit. Den är mysig nog för en kväll i en biosalong och fin nog för en vanlig lördagkväll.

Min frisyr:


Separerade ut det hår som jag ville snurra bak och band ihop resten i en stram sne hästsvans.
När det snurrade håret var fastsatt så släppte jag ut resten.



Jag ser lite blank ut men det är håret som du ska fokusera på.
Fint va. Och jag som faktiskt har nästan så exakt den hårfärgen som Whitney Port i The City.
Fast mitt är inte blonderat :)

Ha en bra kväll. Ska lägga ut en filmrecension sen. Nu: Buss och sen Bedtime Stories med den underbara Adam Sandler. Wohooo :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0