Blev lite grinig

Det är inte ofta som jag blir sur eller grinig men när jag hör en pik eller en kommentar som är omöjlig så tänder det till.
Skulle betala ett par filmer som jag ville hyra ikväll och var framme vid kassan. Då kom jag ihåg att kortet aldrig brukar fungera men jag står kvar för att se om den kanske funkar idag men icke, efter första försöket säger jag att den minsann funkar på alla andra ställen och så säger gubbj***ln "säkert..." med en underton som betyder mm, visst, du. Jag orkade såklart inte argumentera vidare utan bara tar kortet och säger att jag får ta det en annan gång.

Jag menade faktiskt allvar, på ALLA andra ställen funkar kortet bara i hans dumma maskin fungerar den inte. Men nej då, hans maskin kan det juh inte vara nåt fel på... GAH!!! Jävla gubbj***l. Byt ut den dumma maskinen.

Hade faktist handlat både nåt litet på KAU och lite choklad på Pressbyrån med mitt kort. Funkar utmärkt. Aldrig några problem. Men han måste ha en dum maskin där förmodligen bara mitt kort inte fungerar. Så ikväll blir det inte några goa filmer utan tråkig lets dance och nåt annat (om det ens går nånting..)

Hur ser er kväll ut?

Kommentarer
Postat av: elin

skit i gubben! och om du har tur e ja på msn även ikväll.. beror ju på hur ja mår då..

2009-03-27 @ 16:01:31
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0