Boom baby :)

Jag är så förbannat bra. Idag var det en till bra dag. Jag har sånt j***a flyt. Först hade jag ett möte inne i stan på morgonen, sen åkte jag hem för att äta lunch och slänga på mig träningskläderna och åkte sedan till träningen.

Väl hemma handlade jag lite choklad. Godsaker till själen :) som om jag behöver det idag.

Och nu när jag kollade mailen hade jag fått ett svar på en till jobbansökan för i sommar. Kan jag möjligen få två intervjuer imorgon? Kan jag möjligen fixa två jobb till i sommar ? GAh!! Vad kul! Jobba jobba jobba och en massa att göra för i sommar.

Det får mig verkligen att längta ännu mer. Snygga kläder, trevliga och lärorika jobb och förhoppningsvis sol och bad på fritiden.

Boom baby,, bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0