Dagens Outfit

Kanske inte ser ut som nåt speciellt men för mig är en skjorta ändå lite uppklätt. Med asseccoarer i guld blir det en piff för vardagen.

Vad lyckades jag med nu.. hmm.. denna layout med bild och text ska jag prova på igen.

Vad jag har på mig i detalj:
Skjorta utan krage från Only
Linne (under) från Forever 21
Jeans av Nudie
Arbandet har jag fått av min moster. Äkta guld med berlocker.
Guldhalsband med ett hjärta
Naglarna målade med en rosa/lila lack från H&M (billigt och bra)

Kände mig snajsig och det är huvudsaken.

Min näsa var röd och jag lät som någon annan. Nysningar här och där och snöt mig var femte minut. En ond cirkel.

Ligger och gossar med surf i sängen och ska sova lite nu. Han har redan somnat. Snarkar lite lätt.

Ha en bra dag

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0