Dagens Outfit

Konstig pose men ändå. Mitt hår ser iaf ljusare ut. Det börjar faktiskt bli lite lite ljusare nu när solen börjar titta fram. Det går jättefort för mitt hår. Konstigt det där men jag klagar inte.

byxor: Blend
T-shirt: Only
Tröja: United colors of Beneton

Har just packat klart. Åker hem till Arvika imorgon redan. Har ingen mat hemma, inte mycket iaf. Så imorgon runt lunch åker jag och missekatten hem till mamma pch resten av familjen.

Längtar så till på lördag. Jag ska fira Linda som följer 20. Gud vad jag längtar efter lite socialt ungänge med mina nära och kära.

Köpte lite kycklingsallad på väg hem från KAU. Vi satt fram tills fyra ungefär och jag hade ingen prk att handla. Men jag hämtade mina nya böcker. De ser proffsiga ut. hehe!

Ha en bra kväll godingar :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0