Fairytale ending snälla !

Kollade just på Legally Blonde och när den slutade med ett underbart bröllop, ungefär så som jag någon gång vill ha det, så kom jag att tänka på vad min lärare sa för inte så länge sen. Han sa att karaktärer i filmer ofta gör saker och upplever saker som vanliga människor sällan gör eller inte vågar.

Mitt motto är att leva livet som en dramafilm, inte överdrivet såklart men att göra saker som kan verka smått överdrivna, att våga vara lite dramatisk, att vara romantiskt spontan som i en film. För om man inte skapar lite drama eller inte vågar göra saker så händer juh ingenting. Lev livet. Det är juh ETT LIV.

Samma sak gäller det när det kommer till killar. Har inte träffat en enda kille som har gjort något spontant romantiskt för en tjej. Synd eller hur? Skulle det inte vara underbart om man hittade en kille som gör verkligen romantiska saker och faktiskt är karismatisk?! Än har jag inte hittat den kombon i min smak. Den manliga versionen av mig måste juh finnas nånstans.. haha!!

Nå ja, nu ska jag iaf gå och lägga mig. Pappa kommer ungefär klockan 11 imorgon. Så jag ska nog se till att få ett antal timmar sömn nu.

Sov gott godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0