gårdagen..

Här kommer det lite bilder från gårdagen. Vilt blev det minst sagt. Vi dansade som in i h-vete när vi väl kom fram till arena.
Kvällen började klockan 3 på eftermiddagen för oss och slutade 11 timmar senare.. mohahaha



Det som skymtar under kjolen är inte sta ups utan spanx. De håller in allt på rätt ställen. Tipset fick jag av The Tyra Banks show.. hehe... tydligen använder en himla massa kändisar i USA sånna. Köpte mina innan studenten.




Fina angelica och jag. Jag var inte riktigt redo.. haha! Men hon är fabulous som alltid :)
Sen tog jag en bild på mig själv och jag hade just börjat skratta åt angelica fr något roligt och försökte samtidigt hålla masken.. här är resultatet:



En show-the-flesh bild.. haha!! En annars rätt fin. Allt höll sig i 11 timmar.

Idag ska jag på bio med CC.. hehe! Vi ska kolla på Bedtime Stories. Jag älskar Adam Sandler så det ska nog bli riktigt skojj.. Plus att jag och CC alltid har roligt. haha!

Vad händer hos er idag?

Kram på er godingar <3

Kommentarer
Postat av: elin

hos mig händer inte mkt. jobbar till kl 19 sen ska ja nog träffa jessi :)

2009-03-07 @ 15:15:26
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vi är snygga! ;D

2009-03-09 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0