Hänt vid campus

S: "Oooh, en snygg kille med en ckokladkaka"
Jag: "Nähä... åh vad gott med choklad ;)"
(Sällsynt med en snygg kille samt choklad, vilken kombo)
E: "Om ni fick välja, vad skulle ni då välja? Den snygga killen eller chokladen?..."
Jag, fort och full av skratt: "Chokladen såklart"


Och jag håller fast vid det. Klart jag väljer choklad över en snygg kille. Mitt resonemang:
Chokladen vet jag är go men killen kan vara hur korkad som helst. Chokladen får man garanterat goda fem tio minuter i himlen. Med killar händer det sällan att de ger så länge. Alltså garanti före det yttre.. haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken skräll att en fet tjej väljer chokladen...

2009-03-18 @ 12:32:34
Postat av: Jag

M.. fet... så att valkarna väller över :D haha

2009-03-18 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0