Jobbigt

Jag hade ingen lust att stiga upp imorse. Sov uruselt. Låg och vred mig hela natten. Samtidigt som jag inte ville ligga kvar och vrida och vända på mig så ville jag sova hela dagen. Men när jag känner sådär måst jag stiga upp och göra saker annars övervinner jag mig själv; skulle till slut skita i alla ansvar och tycka synd om mig själv. Det vore inge vidare så jag steg upp i tid, hann tvätta håret och klädde på mig. Såg rätt skaplig ut med.

En sak som jag har märkt nu när jag har börjat bli smalare (enligt min egen uppskattning) är att jag måste lära mig att gå på ett annat sätt. Innan, när jag har haft fylligare ben har jag inte haft några problem att gå med benen ihop men nu när jag börjar bli smalare har jag svårt att gå ihop med benen vilket får mig att vackla. Och bredbent vill jag juh inte gå.. hmm.. dilemma efter dilemma. Men det ger sig nog sen när benen även blir smalare längre upp. Får sluta tänka på det. Hehe!

Annars har jag bara tagit det lugnt och provat Ballerina Choko som jag köpte när jag så duktigt handlade efter mötet vid skolan. Gott som bara den. Faktiskt kvar hälften.. haha! Ofattbart.

Imorgon är det enda jag ska göra att gå och köpa en present till pappa och sen kanske äntligen gå och kolla kläder i lugn och ro helt själv. Har börjat gilla det. Inget annat planerat.

Bikinin som jag hade beställt hämtade jag idag men jag ska skicka tillbaka den på en gång (imorgon) för jag köpte en i storlek 40 och det var juh lite väl generöst. Haha! Tror att 36 skulle passa bättre i den modellen men jag gillade inte mönstret när jag såg den idag. För starka färger. Får kolla efter någon ny när det faktiskt är sommar. Dumt köp. Lite för tidigt.

Strax lägger jag upp morgondagens schema :P

Kramar godingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0