Konstig natt

Trodde att natten skulle bli skön men när jag såg på xXx igår blev det värre med min snuva. När jag somnade hade det slutat igen men såklart väckte det mig mitt i natten. Imorse kände jag mig helt borta. Ont i huvudet, ingen aptit men snuvan hade avtagit. Surf måste ha känt på sig att jag inte mådde bra för han satt bredvid mig på morgonen och var inte alls lika jobbig som annars. Han gav mig tid att vakna.

Nåja, nu är jag vaken och det är lite bättre nu. Fortfarnade väldigt trött och det blir nog inget pluggande idag. Tar det imorgon.
Jag som ville gå och köpa nåt gott att äta idag men jag orkar inte. Vill bara sitta och kolla på lite TV. Tänk vad bra man hade det förr när man bodde hemma och kunde be sin mor att köpa nåt gott eller nyttigt. Hm... Men men,,, jag klarar mig alldeles utmärkt och det är inte så farligt idag. Jag har bara ingen energi. Har kanske sovit för mycket?!!

Nu blir det snart lunch,,,, kanske. Vet inte om jag känner för det än..

Ha en bra dag :)

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: elin

Usch! Jag är också sjuk :( Mycket värre än när vi prata igår..

2009-03-28 @ 15:17:20
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Nej, jag pratade med min styvfarmor förut, hon jobbar på akuten, och hon sa att jag skulle vänta o se ifall febern går över..

2009-03-28 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0