redigering

Sitter i skolan just nu och redigerar bilder med gruppen. Rätt kul :)
Snart är det väl dags att gå hem. Sugen på lite godis. Vet inte vad det är med mig men en dag i veckan får man juh äta lite choklad :P hihi!
Hade tänkt att köpa present till pappa idag men jag har ingen ork och har ont i halsen. tror att T i gruppen har smittat mig. Hon kom till photoshooten med ont i halsen igår och imorse var det min tur. Blir mycket te och halsskydd. Har mat så att det täcker tills imorgon och surf är det ingen nöd på än heller. 
Så nu strax är detdags att gå hem och äta lite godis.. hehe!

Lägger upp lite bilder på igår sen. Orkade inte igår. Sov en del och var trött som få.
 
Kram kram godingar <3  

Kommentarer
Postat av: elin

usch för o va förkyld :( min huvudvärk är hemskt! hoppas inte jag har ngn infektion på g.

2009-03-11 @ 15:01:41
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0