Sommarens eftertraktade

Kollade igenom H&Ms sortiment efter saker som skulle kunna finnas i min garderob. Och här är mina favoriter. Menar inte att jag ska köpa allt detta men några plagg blir det nog.

Först ut: Klänningar:


Dessa var som sagt mina favoriter. Alla i sommarfärger och strora och luftiga. Med en kofta och ett skärp till blir det perfekt på en svensk sommardag.
TIPS: H&M har även bra skor

Andra kategorin; Överdelar:


Och det sista som jag föll för var dessa byxor:



Linnena gillar jag skarpt och är prio ett hos mig, koftorna är också rätt högt upp, se kommer en eller två av klänningarna och sist byxorna. Om de sitter fint.  Får se vad det blir till slut. Det får ni reda på när jag är friskare och har varit i affären och provat.

Sedan ha vi Nelly (för jag hade just fått deras nyhetsbrev och var tvungen att kolla in alla nyheter. Dessa klänningar är inga nyheter men jag gillar de. De är mer åt det plånboksvänliga hållet. Den första är billigast och den sista dyrast av de tre. Den dyrast ligger på ca. 600.


Jag gillar den första på grund av knapparna och den softa stilen, den andra är pösig och har flätade detaljer vilket är snyggt enligt mig och får mig att tänka på grekiska mytologier (vet inte varför) och den sista föll jag för första gången jag såg den. Den ser skön ut men är ändå rätt classy.

Så här har ni bilderna som virrar runt i mitt huvud när jag tänker på sommarkläder. Min inspiration och i allas prisklass.

Gå nu ut och shoppa :)

Kommentarer
Postat av: Barso

Jag gillar din nya design på bloggen! Mycket snyggt!!!

2009-03-13 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0