streptokocker?

Jag sov lika orolig som natten innan men det blev ändå elva timmar. När jag vaknade kände jag hur det är svårt att svälja. Halsen är rätt svullen och efter ett par samtal med mamma och sjukvådsupplysningen så beställde jag en tid hos läkaren. De ska ta ett test för halsen. För när man inte har snuva samtidigt som halsen gör ont kan det bli feber och betyda streptokocker. Hoppas att det inte är något allvaligare. Usch. Det är så jobbigt.

Håll tummarna :)

Så det blir ingen shopping eller present till pappa. Han kan få nåt efter fölsisen. Synd för jag ville verkligen ge honom nånting på restaurangen imorgon men.. synd. Orkar verkligen inte göra så mycket mer idag än att palla mig bort till läkaren.

Informerar mer sen

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0